Freitag, 13. Juli 2012

Mysticgeek's Week recensie

Mijn centrale thema is dit afgelopen week was de veiligheid van kinderen online met behulp van ouderlijk toezicht in Windows Vista en het gebruik van een andere, zeer nuttige dienst OpenDNS. Ik heb ook onder Windows Live SkyDrive en het volume te regelen utility Volumouse. In het geval dat je iets gemist check out deze week bekijken. Meer geweldige how-to artikelen die u bij ons aan volgende week verwachten!

vista

Gebruik Ouderlijk toezicht Ter beperking van Time Kids besteden aan de Computer

Blokkeren of toestaan ​​programma's die uw kind gebruikt Met Ouderlijk toezicht

Gebruikers maken gebruik van activiteitenverslagen Vaststellen welke Parental Controls Te Gebruiken

Bescherm uw kinderen online met behulp van Open DNS

Gebruik Microsoft Live SkyDrive Voor 5 GB opslagruimte (Online Storage-serie)

Abonneren op RSS-feeds Mozilla's Thunderbird

Gemakkelijk Controle Computer volume met een Wheel Mouse

Vergeet niet als je personal computer ondersteuning van me als via een verbinding op afstand met behulp van Cross Loop, Klik op de button en ik zal op uw verzoek antwoord binnen 24 uur!

Abonneer je op Realm Mysticgeek's via e-mail!

Voor tot op de minuut artikelen Voeg mij aan uw Twitter!

Hartelijk dank voor het afstemmen op mijn blog en heb een geweldig weekend! We zullen meer nuttige en interessante artikelen om je computer te verbeteren. Als u nog vragen, opmerkingen of problemen definitief Stuur me een e-mail!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen