Donnerstag, 12. Juli 2012

Mysticgeek's Week recensie

We hadden een heel aantal zeer spannende dagen deze week en bedekt een groot aantal mooie inhoud. Ik maak een paar tweaks en wijzigingen in mijn blog. Het meest opvallend is kan je nu aanmelden voor een e-mail abonnement naar mijn dagelijkse artikelen te ontvangen.

Ook, met de hulp van CrossLoop kunt u contact met mij op voor persoonlijke technische ondersteuning voor uw PC! Als u vragen hebt over hoe je dat soort verzoek te starten, klikt u gewoon op mijn CrossLoop Gadget of stuur me een email. Ik zal reageren op uw verzoek binnen 24 uur. The Geek heeft geschreven een paar zeer informatieve artikelen over wat CrossLoop is en hoe het werkt.

Controle op afstand Iemand Desktop The Easy Way How To Make Money Van thuis gebruiken Tech vaardigheden Crossloop Marketplace

In het geval dat je toevallig hier missen is een overzicht van de onderwerpen voor de week van 28 juli tot 1 augustus.

vista Genereer een System Health Report In Vista
Backup Data Met behulp van 2BrightSparks SyncBack (deel 1)
Create Your Own Simple iGoogle Gadget
Synchroniseer bestanden Met behulp van 2BrightSparks SyncBack (Deel 2)
Draai een gamepad in een MIDI-controller te gebruiken met audio-software

Voeg mij toe aan uw sociale netwerk profiel! Ik ben al langzaam rond om het creëren van profielen op sommige van de meer populaire social networking sites.

Tot slot wil ik jullie allemaal bedanken! Zonder onze lezers en uw commentaar en nuttige suggesties niets van dit mogelijk zou zijn. Vooruit in deze herfst en winter, kunt u verwachten nog meer top notch how-to artikelen, handige trucs en product reviews! Nogmaals bedankt allemaal! En klaar! Grote dingen zijn binnenkort!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen