Freitag, 13. Juli 2012

How-To Geek op Lifehacker: Debunking Windows Prestatie Tweaking Myths

image Als een tech schrijver, een van mijn grootste huisdier peeves is de overvloed aan slecht advies bezaaid over vrijwel elke website gewijd aan het systeem tweaken. Naast de tweaks die gewoon niet werken, zullen sommige van hen daadwerkelijk ertoe leiden dat uw computer zelfs langzamer-of erger.

In mijn laatste artikel over Lifehacker, onderzocht ik een aantal van de meest offensieve mythes die er zijn met betrekking tot prestaties van de pc tweaken, en ontmaskeren ze eens en voor altijd:

  • Het uitschakelen van QoS vrij te maken 20% van de bandbreedte
  • Maak gebruik van meerdere cores Vista aan Speed ​​Up Boot Time
  • Het opruimen van Windows Prefetch voor sneller opstarten
  • Schoonmaken van het register verbetert prestaties
  • Geheugen wissen door Processing Idle Taken
  • Schoon, Defrag en Boost uw RAM met SnakeOil Memory Optimizer
  • Het uitschakelen van Shadow Copy / System Restore verbetert prestaties
  • Schakel SuperFetch in Windows XP
  • Het uitschakelen van Diensten aan Speed ​​Up de computer

Als u een systeem tweaker, ik absoluut aanraden te lezen door het artikel.

Debunking Common Windows Performance Tweaking Myths - lifehacker.com

In het geval je het gemist enkele van mijn andere berichten daar, kunt u ook hier lezen:

Merk op dat ik alleen ben part-time schrijven daar, en jullie allemaal, mijn geweldige abonnees, nog steeds de eerste plaats komen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen