Mittwoch, 18. Juli 2012

Geek Reviews: Music Player AIMP 2

Ik hou van uitproberen van coole muziek spelers. Ik heb al geschreven over een aantal spelers en ongetwijfeld zal blijven die trend. Vandaag zal ik betrekking hebben op de strakke, vrij, en krachtig AIMP2. AIMP2 kan waarschijnlijk het beste worden omschreven als een Winamp alternatief van soorten. Het koele ding over AIMP is dat ze niet in het bezit van functies alleen beschikbaar in een "pro" versie. AIMP2 is erg licht voor de systeembronnen en kunnen in principe spelen alle media bestand onder de zon.

Out of the box AIMP2 heeft een stijlvolle en gestroomlijnde interface met eenvoudige bediening.

1

Meteen was ik onder de indruk van deze speler. De gebruikersinterface is erg leuk om naar te kijken en gemakkelijk te bedienen dat is altijd een groot ding om te ervaren recht uit de vleermuis. Ik was in staat om snel te laden in een album aan het testen van het geluid. Kristalhelder geluid van deze speler inderdaad! Zonder een enkele wijziging in het EQ, Volume, of effecten AIMP2 mijn FLAC bestanden afgespeeld met indrukwekkende kwaliteit.

Spreken van audio, kunnen AIMP2 spelen vrijwel elke audio-bestand er is. Het speelt zelfs APE-bestanden uit de doos dat is een ding dat ik niet heb kunnen krijgen VLC nog te doen. Er is ook een 18 bands EQ, samen met een aantal leuke audio-effecten, zoals Reverb, Echo en Flanger.

Voor alle Keyboard Ninja's is er een Hotkeys functie! Ik weet dat als zeer belangrijk voor veel mensen bij de beslissing aan de stok met een applicatie.

Een andere leuke feature is Bookmarks waarmee u opslaan en bladwijzers te maken uit de afspeellijsten. U kunt ook specifieke bookmarks voor verschillende mappen. Ik vind dit, want ik kan gemakkelijk op te maken voor iedere artiest of album.

Er is een Last.FM plug-in voor degenen onder u die graag Scrobble. Zoals met de meeste muziekspelers er verschillende skins om uit te kiezen. Hier zijn een paar voorbeelden.

Als u moet onthouden wat de verschillende skins gedownload in je collectie eruit ziet, kan je in interface-opties en check ze uit.

Laten we eens een kijkje nemen op enkele van de andere dingen die je kunt doen met AIMP2.

Een klik geluidsopname. Niet alleen dat, maar u direct kunt opnemen naar mp3 formaat! Het programma moet zien van het type geluidskaart en kunt u opnemen van een ingangsbron, zoals line-in of microfoon. Als uw kaart is in staat de What U Hear functie kunt u streaming media op te nemen.

Audio Bibliotheek. De Audio Library heeft een zeer mooi en schoon gebruikersinterface voor u de muziekcollectie te organiseren.

Audio-conversie en rippen. U kunt audiobestanden converteren naar verschillende formaten, zodat ze compatibel zijn met andere spelers of willen om ruimte te besparen. Rip je CD's in de audio-bibliotheek met behulp van verschillende formaten van MP3 naar FLAC en anderen.

Al met al AIMP2 is zeker in de top van audiospelers. AIMP werd opgericht door de Russische ontwikkelaar Artem Izmailov en volgens de website verdere ontwikkeling is gaande. Omdat de website is in de Russische je waarschijnlijk gaat willen Google Translate, die werkte verrassend goed gebruiken.

Download AIMP2

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen