Mittwoch, 18. Juli 2012

Geek Reviews: eerste blik op Internet Explorer 8 Beta 2

Het is al een hele tijd geleden bracht Microsoft de eerste bèta van Internet Explorer 8, die liet me af wat ze hadden hun mouw. Na het lezen van dat ze een ton van de nieuwe features in Beta 2 als prive-browsen, tab groepering en een nieuwe slimme adresbalk toegevoegd, ik moest gewoon het uit te proberen en met al onze lezers te delen.

Installation

Ok, we zijn vertrokken uit te zoeken wat Internet Explorer 8 Beta 2 te bieden heeft. Laten we eerst eens kijken naar de mogelijkheden tijdens de eerste installatie. Ik schrijf over dit scherm voor scherm dus als je nog niet hebt onderzocht deze nieuwe beta je ziet elk van deze schermen voor het eerst samen met mij.

Installing

Tijdens de eerste installatie lijkt het alsof ik de optie om de nieuwste updates te krijgen zijn. Zeker, net zo goed.

Nadat de installatie is voltooid tijd om opnieuw op te starten.

Ok, ziet eruit als IE wil mij helpen websites te ontdekken door te suggereren ze naar mij. Normaal gesproken zou ik niet willen deze functie, maar voor deze beoordeling ben ik aan te zetten. U kunt altijd uitschakelen van de voorgestelde plaatsen op elk moment.

Tijd om Express of aangepaste instellingen te kiezen. Wilt u meer controle over het setup-proces zult u zeker wilt Aangepaste instellingen gebruiken.

Het kiezen van Accelerator Providers

Accelerator Providers werken met de geselecteerde tekst op een webpagina om verschillende taken zoals het opzoeken van definities van woorden uit te voeren of aanwijzingen te krijgen op een kaart om een ​​adres. Als je bekend bent en comfortabel met Microsoft's diensten verder gaan en die optie kiezen. Voor deze installatie ben ik het selecteren van de optie om nog meer Accelerator-opties te zien. Er is een optie om de Accelerator providers uit te schakelen, maar kom op test dingen uit! Ik ben erg enthousiast over deze nieuwe ingebouwde functies.

SmartScreen-filter

Want ik wil proberen alles in deze beta waaronder de verbeterde beveiligingsfuncties Ik ga deze in te schakelen. Deze functie zal u beschermen tegen phishing-pogingen en andere oplichting.

Tot slot, het kiezen te laten IE als mijn standaard browser sorry, maar ik ben nog steeds een Firefox-man voor nu. Ik zal echter Importeren van Firefox.

Na het klikken afwerking op het vorige scherm krijg ik de andere browser selectie scherm.

Bladwijzers en Feeds Import Succesvolle.

Een blik op het nemen van nieuwe functies.

Laten we beginnen te graven in! Het eerste wat mijn aandacht trok is de lijst van de Accelerators om uit te kiezen dat is een zeer uitgebreide lijst. Verwachten meer en meer derde partij accelerators te zien als IE 8 wordt meer van een standaard. Ik zal testen deze later, bewegen op.

Het volgende wat die mijn aandacht trok was een bericht dat de MSN-homepage kan een add-on nodig. Het is vergelijkbaar met de ActiveX-waarschuwing, maar niet expliciet zeggen dat het, dus ik was niet helemaal zeker. U zult ook zien hoe de domeinnaam is gemarkeerd in een andere kleur dan de rest van de URL.

Ik wens Microsoft zou dit niet te laten opduiken op hun eigen site! Ik accepteer het en ga verder. (Hoewel je zorgvuldig moet afwegen alvorens ActiveX-besturingselementen uitvoeren omdat ze kunnen worden een gevaar voor de veiligheid)

Een van de leuke dingen over dit Beta is de hoeveelheid functies die reeds geïnstalleerd zonder te hoeven Invoegtoepassingen downloaden. Veel functies zijn standaard ingeschakeld, zoals Developer Tools.

Het lijkt alsof iedereen wil nu een intuïtieve adresbalk. Firefox 3 is de zogenaamde "awesome bar". IE 8 wordt geleverd met een slimme adresbalk die probeert te raden welke site u wilt bezoeken op basis van het verleden. Slechts 5 de geschiedenis inzendingen worden getoond. Als u wilt zien meer klikt u op de pijl uit te breiden in de buurt van de bodem. Als ik ben met behulp van de Smart Address Bar, vind ik het meer intuïtief en reageert ten opzichte van "Awesome Bar".

Beter Surfen met tabbladen

IE 8 biedt nieuwe functionaliteit voor het browsen met tabbladen, zoals u zult merken als u met de rechtermuisknop klikken op een tabblad ... Nu kunt u dupliceren tabs of zelfs heropening van de laatst geopende tabblad, kenmerken die nodig is een add-on voor.

De Tab Group-functie zal de nadruk leggen tabbladen die geopend vanuit andere tabbladen, zodat u een groep tabbladen visueel te identificeren door geopend, waar u ze van ... of ook dicht ze allemaal in een keer. Erg handig voor het doen van onderzoek en het openen van een hele hoop tabs van Google, kunt u gewoon sluit alle tabbladen die u geopend had terwijl je je andere tabbladen te openen.

De Quick Tabs knop toont een kleine thumbnail van elke pagina die u hebt geopend in verschillende tabbladen. Dit is handig als je meerdere tabs open en de noodzaak om een ​​bepaalde pagina snel toegang. Dit is niet een nieuwe functie, maar u zult merken dat het tabblad groepen nu zijn gemarkeerd in deze weergave.

Met deze versie IE duurt een les van Firefox en heeft opgenomen Crash Recovery. Als de browser gebeurt crashen kunt u de laatste sessie terug met alle geopende tabbladen. Dit is een functie die voorheen alleen gebruikt kan worden door het installeren van add-ons.

Searching

De zoekfunctie is verbeterd een beetje als goed ... Hier is een lijst van de verschillende aanbieders kunt u toevoegen. Ook al heb je een van de aanbieders als standaard kunt toevoegen als u zo weinig of zoveel als je wilt.

Bij het zoeken kun je kiezen voor een andere provider en krijg resultaten direct in de drop-down box. Hier is een voorbeeld van het zoeken naar een product met Amazon.

U zult ook merken dat de drop-down voor het zoekvak nu zowel uw geschiedenis en suggesties van Google of wie je ook bent met het zoeken shows. U kunt zelfs op de pictogrammen aan de onderkant om snel schakelen tussen hen.

Verbeterde beveiliging met Private Browsing

Een andere koele gebouwd in verbetering is twee tools die een betere beveiliging en prive browsen mogelijk te maken. InPrivate kan worden ingeschakeld in het menu Extra. Met deze functie kunt u in principe surfen op het web en geen van uw tracks (cookies, temp files, geschiedenis, etc.) worden opgeslagen. Moe van uw "belangrijke andere" hameren op u over sites uw bezoek? Deze functie is iets voor jou!

Aanbevolen websites

Elke keer als u bent op een bepaalde site kunt u de Aanbevolen websites knop te drukken om andere websites te vinden met vergelijkbare inhoud. Terwijl je probeert het voor deze review heb ik heb wat problemen met het vinden vergelijkbare sites voor kleinere blogs, maar ik ben ervan uitgaande dat dit zal verbeteren in de tijd.

Compatibility

Wanneer een nieuwe browser-versie wordt uitgebracht, is er altijd problemen voor webmasters proberen te zorgen dat hun websites goed werken in de nieuwe browser-versie. IE8 maakt gebruik van "Standards Mode" standaard, die veel strenger voldoet aan webstandaarden, maar soms veroorzaakt problemen met bepaalde websites.

Als u problemen een probleem bekijken van een website, kunt u op de nieuwe Compatibility View knop op de adresbalk, die tot het bekijken van de site schakelaar in een meer compatibele modus.

Conclusion

Deze versie van Internet Explorer is mijlen voorsprong van een vorige versie van IE, genoeg dat het eigenlijk is in staat om te concurreren in functies met de standaard Firefox, tenminste.

Als u een early adopter, het is de moeite waard om uit te proberen ... maar er zijn een paar compatibiliteitsproblemen nog steeds, dus als je afhankelijk van IE voor je werk wilt u misschien een korte tijd wachten op de definitieve release.

Internet Explorer 8 Beta 2 - microsoft.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen