Samstag, 14. Juli 2012

Backup of Transfer Microsoft Office 2007 Snelonderdelen tussen computers

Na het lezen van een artikel dat ik schreef over ten Lifehacker op hoe u de Quick Parts-functie in Outlook gebruiken, Lezer Jason schreef in de vraag hoe je ze kunt overbrengen naar een andere computer als je eenmaal hen geschapen, en het leek nuttig genoeg om uit te leggen ten behoeve van iedereen.

In het geval dat je nog nooit hebt gezien deze functie eerder, opent u een nieuw e-mail in Outlook 2007 en klik op het tabblad Invoegen, dan is de Quick Parts-knop, waar u kunt maken of gebruik maken van de snelle delen.

image

Voor meer informatie over hoe deze functie werkt, kunt u lezen mijn artikel over ten Lifehacker: Bespaar tijd en Typen met Quick Parts Outlook 2007's.

Het vinden van het bestand voor Back-up

Open verkenner en ga naar de volgende map:

% APPDATA% Microsoft Sjablonen

Ziet u een bestand met de naam NormalEmail.dotm in deze map, dat is wat je nodig hebt om back-up of over te dragen.

Kopieer dit bestand naar een flash drive, of waar u maar wilt.

Overdracht van het bestand

Zoek dezelfde directory op de doel / restore-systeem en plak het bestand in, overschrijven van de huidige. Zorg ervoor dat u Outlook of Microsoft Word te sluiten alvorens dit te doen, anders zul je een foutmelding krijgen.

Open Outlook, en je moet de Quick Parts uit uw andere computer te zien in de lijst:

Tijdens het testen heb ik de Snelonderdelen van mijn Vista-computer overgebracht naar XP, beide draaien Office 2007.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen