Dienstag, 12. Juni 2012

Verschillende versies van CC Cleaner met Yahoo!?

Vandaag liep ik tegen een nieuwe versie van CC Cleaner v 2.06 die de Yahoo Toolbar met de installatie bevat. Volgens de instructies deze kunt u CC Cleaner gebruiken van uw browsers toolbar. Het lijkt erop dat zijn er heel wat bedrijven proberen om hun software de laatste tijd stiekem in verschillende populaire freeware-toepassingen. Ik bedekte een van hen in een vorige post.

Ik ging vooruit en geïnstalleerd CC Cleaner v 2.06 met de Yahoo toolbar gewoon voor de lol. Voordat u dit doet stel ik mijn standaard browser IE 8 Beta 1. Ervoor dat je het zal u toelaten om CC Cleaner vanaf de browser ... maar hoe noodzakelijk is dit? Ik heb nog nooit een fan van extra werkbalken en Yahoo's is zeker geen uitzondering.

3

Ik neem aan dat als u al een enorme fan van Yahoo's diensten en willen dibs te houden op alles terwijl u surfen op het web, wilt u misschien de Yahoo toolbar te installeren, er is zeker genoeg om uit te kiezen. Al je favoriete Yahoo applicaties zijn gemakkelijk toegankelijk.

Wilt u de Yahoo toolbar en niet CC cleaner te verwijderen moet u in te gaan op Add / Remove programs en verwijderen van beide instanties van Yahoo.

Nog een ding om op te merken ... bij het installeren van CC Cleaner v 2.06 met de Yahoo toolbar, is er een optie om geen rekening met de werkbalk aan alle met de installatie. Enkel ben zeker om vinkt u het vakje voordat je op Installeren.

Echter, als je nog wilt uw favoriete pc-prestaties utility te gebruiken en niet een fan van elke vorm van werkbalk en liever niet om te gaan met het gedoe van verwijderen, raad ik aan het downloaden CC Cleaner Slim. Die slechts een 650 KB download en geen van de ruzie van het verwijderen van de Yahoo toolbar.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen