Samstag, 9. Juni 2012

UltraDefrag v 1.3.4

Ik heb onlangs geïnstalleerde Windows XP 64 op een van mijn machines de andere dag. Op dat ... Ik moet zeggen mijn beoordelingen tot nu toe zijn gemengd. Ik hou van het feit dat het herkent mijn 4 GB aan RAM en tot nu toe de voorstelling is strak. Ik heb een paar problemen met stuurprogramma's ... maar hebben een goede grip op.

Hoe dan ook, na het installeren van XP 64 Ik ben al op zoek naar 64-bit applicaties. Een die ik vond is UltraDefrag v 1.3.4 die zal lopen met 64 en 32 bit besturingssystemen. Dit is een Open Source no frills-toepassing die de klus te klaren en snel gedaan krijgt. Net als bij de native Windows defrag utility UltraDefrag heeft een analyserende functie.

1

Er is ook een legende in de sectie van ongeveer UltraDefrag die de verschillende kleuren op de kaart cluster verklaart.

Ik vind dit een defrag utility, want het is slechts een 300KB download, en omvat ook een draagbare versie voor uw flash-drive die niet nodig een te installeren. Dit is erg handig voor de PC reparatie. Er zijn een paar opties om de instellingen te veranderen rond ook.

Download UltraDefrag

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen