Dienstag, 12. Juni 2012

Schakel Dat Irriterend AutoScroll functie in Firefox

Dus je probeert te midden klikken op een koppeling op een pagina en mis de link ... dan is de ronde "Auto Scroll" icoon verschijnt en plotseling de pagina is rond bewegen en scrollen helemaal zelf af. Het maakt me gek, dus toen het werd vermeld in de laatste Coding Horror artikel Ik dacht dat ik zou schrijven voor het geval iemand anders wil uitschakelen.

Opmerking: U kunt het zelfde ding niet uitschakelen in Internet Explorer voor zover ik kan vertellen. Als iemand weet van een weg, laat het me weten.

image

Open het dialoogvenster Opties via Extra Opties, klik op het tabblad Geavanceerd / knop, en vervolgens schakelt u het "Use automatisch doorschuiven" box.

De wijziging dient onmiddellijk te worden, geen behoefte om opnieuw te starten.

Opmerking: Dit zou moeten werken op Firefox 2 of 3.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen