Samstag, 30. Juni 2012

Office Time Killer: Classic mevrouw Pac-man

Ik ben een grote fan van de klassieke arcade games. Natuurlijk is de Pac-man serie zijn misschien wel de beroemdste ooit. Ik herinner me vele ... vele uren doorgebracht en wijken (van mijn uitkering) op mijn lokale arcade proberen te krijgen op de rode stippen. We zouden ontmoeten voor de toernooien een keer per week. In die tijd hadden we geen 'LAN-party's "hadden we zakken vol wijken en kruiken van Mountain Dew om ons te duren tot de eigenaren trapte ons uit. Dus terwijl op het werk vandaag, ga je gang en breng een paar minuten down memory lane en spelen wat ik denk is het best mevrouw Pac-man-emulatie op het web. Uit 1980-games.com maar zorg ervoor niet te beginnen met schoppen uw computer wanneer Blinky komt u!

pac

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen