Sonntag, 10. Juni 2012

Miro ~ Vroeger Democracy Player

Miro is een prachtige open source video-speler. Miro is de nieuwe naam voor hetzelfde project getiteld Democracy Player. De laatste versie van de Democracy Player 0.9.6 was - Nu met een nieuwe naam, logo, en interface Miro zeker klaar is voor prime time. Miro is beschikbaar voor Windows, Apple en Linux-platforms.

Denk aan Miro als een TIVO voor uw computer. Selecteer gewoon de video web inhoud die u wilt en abonneren. U kunt een bos van video-inhoud of alleen een paar kanalen uit te checken. Wat ik graag doen is Miro downloaden al mijn favoriete materiaal en aan het werk gaan. Als ik thuiskom kan ik gaan door en spelen wat ik wil wanneer ik wil. U kunt ook video podcasts met Miro.

1

Op zoek dichter hier is een PBS-video afspelen op Miro. Zoals je kunt zien in de richting van de onderkant is uw typische media speler bestuurt.

Aan de linkerkant van de speler u uw hoofdmenu. Afspeellijsten, bibliotheken, heeft onlangs gedownloade programma's enz. U kunt deze verschillende menu's aanpassen door rechts te klikken en te kiezen voor een optie uit een submenu.

Miro heeft ook een handige functie waarmee u kunt zoeken en video-content af te spelen van enkele van de grote video-websites. Ja, er zijn anderen dan YouTube!

Miro is speelt ook vrijwel elk type videobestand. U kunt ook gebruik maken van Miro als uw BitTorrent-client en direct kijken naar de video bestand van Miro. Als u op zoek bent naar een grote gratis open source video applicatie compatibel zijn met Windows, Apple, of Linux moet je zeker Download Miro.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen