Donnerstag, 14. Juni 2012

Maak Firefox 3 Gebruik Windows Vista Glass Net als Internet Explorer Werkt

Een van de dingen die echt heeft me geërgerd over het uitvoeren van Firefox op Vista is dat Internet Explorer ziet er echt gelikt met de Aero Glass te breiden naar beneden op de gehele navigatiebalk ... en Firefox ziet er gewoon zielig zitten ernaast. Dankzij de Glasser extensie van mijn nieuwe favoriete persoon 6XGate, IE niet meer op de rand in gelikte UI.

Opmerking: Deze uitbreiding werkt alleen in Firefox 3 Beta 5 of hoger, en is nog steeds een alpha release, dus het is waarschijnlijk crashes veroorzaken en in het algemeen problemen hebben. Maar het ziet er lief!

Merk op hoe het glas helemaal strekt zich nu beneden de navigatiebalk:

image

En je hebt de volledige transparante glazen effect:

U kunt ook in een stijlvol script om de bladwijzerbalk te veranderen om te kijken als Windows Verkenner als je wilt, hoewel ik niet persoonlijk, zoals de manier waarop dat eruit ziet:

Installation

Ga dan naar MozillaZine en installeren van de extensie, en installeer vervolgens de Personal Menu uitbreiding en zodat u in de menubalk te verbergen door met de rechtermuisknop te klikken op de werkbalken gebied en het vinkje "Menu's Toolbar"

Alle links die je nodig hebt op de MozillaZine pagina.

Let op: Ik heb meestal alleen schrijf how-to gerelateerde artikelen en hebben geen betrekking op geek nieuws, maar deze was te leuk om te negeren. Meer how-to goedheid morgen, dat beloof ik.

Download Glasser van mozillazine.org - [homepage]

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen