Samstag, 30. Juni 2012

Jet Audio Player

Voor de regelmatige lezers van mijn blog, je weet dat ik ben bijna fanatiek over de audio-spelers die ik gebruik op mijn pc zoals blijkt bij mijn iTunes rant. Ik heb onder verschillende spelers, en op dit moment mijn speler van keuze is J River Media Jukebox. Vandaag ga ik naar een andere audiospeler Ik heb geprobeerd de afgelopen weken te dekken, COWAN Amerika's Jet Audio Player.

De standaard speler te bedienen is eigenlijk gevild pretty cool IMHO recht uit de doos. Natuurlijk is zoals bij de meeste audio-spelers heb je veel meer skins U kunt kiezen uit hun website.

1

Ook, zoals in verschillende media spelers krijg je een album cover en teksten venster. Dit is een voorbeeld van de albumhoes scherm.

Natuurlijk zijn er ook visualisaties opgenomen in het programma en nog meer u kunt downloaden.

Een andere leuke feature is de mogelijkheid om Internet Radio opnemen met diverse opties, waaronder diverse formaten.

Met Jet Audio zijn er ook een aantal gevestigde 'hot keys "voor jullie allemaal Keyboard Ninja's!

Jet Audio Media Center speelt ook Video!

Overall ben ik behoorlijk onder de indruk van Jet Audio en de mogelijkheden ervan. Het laadt snel en heeft een ton van de opties. De belangrijkste vraag die ik als bij de beoordeling van een nieuwe mediaspeler is "Is het goed muziek spelen?" Van FLAC tot lagere kwaliteit mp3's Jet-Audio staat zeker met de betere spelers die er zijn!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen