Montag, 18. Juni 2012

Home recording - Sonic Maximizer

Een van mijn favoriete VST commerciële plug-ins voor het opnemen van gitaar is de BBE Sonic Maximizer. Deze plug-in emuleert de werkelijke BBE Sonic Maximizer hardware. Het voegt veel vlees en nog veel meer punch om uw opgenomen gitaargeluid. Ik zal het een stuk als ik snel vastleggen van een aantal ideeën voor riffs. Als mijn toon is zwak tijdens de opname (wat waarschijnlijk is dat omdat ik wil gewoon de muzikale idee aan de slag) Ik zal deze plug in voor rundvlees it up. Je kunt het ook gebruiken in real time als u een goed opgezet computer zonder latency.

1

De Sonic Maximizer Stomp Box. Deze jongen kan heel veel toevoegen van toon naar uw huidige set up. Een buddy van mij gebruikte een met zijn Peavey 5150 het hoofd, omdat op het moment dat zijn buizen waren 17 jaar oud! Het deed de truc wel.

Dit handige effect is ook beschikbaar als een rack unit.

Hey! Het is goed genoeg voor Scott Ian van Anthrax! Dus het moet cool!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen