Dienstag, 19. Juni 2012

Home recording: Een Basic track met Cakewalk Guitar Tracks 3

Ik kreeg positieve feedback bij het stellen van de leden van ons forum als ik moet schrijven artikelen met betrekking tot thuis opname en productie, en ik dacht dat ik zou beginnen met het schrijven verschillende artikelen op een aantal van de technieken die ik gebruik. Ik ben in geen geval een professional met een van deze wat zo ooit. Ik ben gewoon een muzikant en geek die graag spelen met tech. Ik heb een aantal overdekte home recording in vorige berichten en vandaag heb ik dacht dat ik zou laten zien hoe je een gitaar track record met Cakewalk Guitar Tracks 3. Ik heb zelden aanraden commerciële software, maar dit hulpprogramma mag niet breken de bank en het is mijn favoriet. In dit artikel ga ik ervan uit dat je al hebt of bekend bent met Cakewalk. Voor een goed overzicht van Guitar Tracks 3 kun je kijken op de Cakewalk Site.

Ik ben kandidaat Guitar Tracks op Vista Home Premium 32bit editie. Eerste wat ik doe is verandering naar mijn mening meteen altijd ik een opname te maken. Je hoeft niet naar de Edit View te gebruiken, maar om wat voor reden Ik hou om te zien wat ik de opname als het gebeurt. Dus in de linkerbovenhoek gewoon op de Edit View knop.

1

Het volgende wat ik doe is uit te schakelen de metronoom die zich onder het Tempo-venster. Ik doe dit omdat ik nu maak me geen zorgen over mijn timing en te bot het eigenlijk me irriteert dan helpen.

Nu ervan uitgaande dat je spullen is al ingesteld kunnen we naar de volgende stap. Als het niet ingesteld ... waar wacht je nog voor de mens! Ok, is alles aangesloten en ik klik op de 'R' button on Track een die is de eerste stap in het opnemen van dit nummer. Nadat het is geselecteerd zou ik zie mijn volume wat wijst op een signaal komt door. Dit is handig, want nu kan ik gaan zitten en aanpassingen doen aan mijn volumes, EQ, en microfoons. Als alles is ingesteld kwam ik de belangrijkste opnameknop aan de bovenkant van mijn scherm.

Hier gaan we. Als je spel kunt u kijken naar de opname niveau en tijd. Wanneer u klaar bent gewoon op de belangrijkste record knop nogmaals om de weergave van de baan en doe wat te bewerken als je dat wilt.

Nu kunnen we gaan en blijven andere tracks op te nemen. Voor dit voorbeeld ga ik een basis solo doen over mijn akkoordenschema. Het proces is exact hetzelfde als wat we hebben gedaan met Track 1. Deze manier kunt u luisteren naar wat er speelt op spoor 1 en solo over het in real time.

Na een beetje van editing (die ik later zal cover) ging ik vooruit en de uitgevoerde voltooide track. Ik heb altijd mijn tracks exporteren als WAV-bestanden dan ze later te comprimeren naar andere formaten. Voor deze ene gebruikte ik dBpowerAMP die ik ook die voorheen onder. U kunt luisteren naar de afgewerkte versie hieronder. Ik besloot om alle uit te gaan en te maken een goofy video voor. Maken van uw eigen muziek, video, online promotie ... enz. Het is zo leuk!

Ik ben van plan om veel meer over home recording schrijven als de maanden vooruitgang. Ik kijk echt uit naar uw feedback! In feite als er genoeg vraag naar dit soort van artikelen, dan kunnen we creëren een hele sectie gewijd aan de muziek productie, home recording ... etc!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen