Freitag, 29. Juni 2012

Herinnering aan GOTD Software Downloads

Ik vind giveawayoftheday.com een mooie interessante site. Ik meestal check het elke dag te zien of er is een applicatie die ik zou willen proberen of een vermakelijk spel ik wil spelen. Ik ken een aantal van onze lezers gaat er ook om verschillende software-applicaties te krijgen ook. Ik zou gewoon aandringen voorzichtig met enkele van de toepassingen en ook om ervoor te zorgen en lees de reviews. Soms als u te veel toepassingen is er de mogelijkheid van een aantal niet te spelen lief met elkaar wat leidt tot een aantal corrupte bestanden en / of Windows werkt niet goed.

Een ander ding om te onthouden als je het downloaden en installeren van een programma van GOTD is om ervoor te zorgen en verwijder het vinkje dat wil iets toevoegen aan je standaard browser. Dit scherm komt na het uitvoeren van de activering uitvoerbare voor het programma.

1

Ook als een van u niet zeker bent of vragen hebt over de software die u overweegt installeert, vraagt ​​de vriendelijke mensen in ons forum of u kunt zeker contact met mij op. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat de software die u wilt installeren solide is. Ik dacht dat ik zou dit aanbod als een ander beleefdheid van uw vriendelijke How-To Geek's!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen