Montag, 11. Juni 2012

Draai Vista Home Premium naar Ultimate zonder meeruitgaven

Ik ben het wegrijden een serie artikelen vandaag de dag om u te tonen hoe je de extra functionaliteit van Windows Vista Ultimate te krijgen zonder de besteding van de schandalige prijs van 399 dollar. In feite zijn we niet gaan om een ​​cent meer in de valuta besteden, het enige dat we zullen moeten besteden is het enige tijd. Hopelijk via deze serie zal je in staat zijn om zo weinig van je eigen tijd als nodig is door te brengen met behulp van mijn tutorials gemakkelijk te volgen.

Voordat we beginnen, laat een kijkje nemen naar wat Vista Ultimate biedt dat de Home Premium niet. Hier is een grafiek van functies die in Ultimate dat Home Premium uit mist van de doos. Houd er rekening mee dat dit verwijst naar Pre-SP1. Gedurende deze serie zal ik ook aanvullende informatie over SP1.

Windows Vista Ultimate Windows Home Premium
BitLocker Drive Encryption Niet inbegrepen
Multilingual User Interface Niet inbegrepen
Virtual PC Niet inbegrepen
Remote Desktop Niet inbegrepen
Compleet Backup / Restore Niet inbegrepen
Shadow Copy Backup Niet inbegrepen
Offline bestanden en mappen Niet inbegrepen
Encrypting File System Niet inbegrepen

De bovenstaande lijst is wat Microsoft gepubliceerd als een leidraad om de consument kiezen voor de versie van Vista die geschikt is voor hen. Nu, er zijn nog meer verbazingwekkende verschillen tussen Vista Home Basic Home Premium vs vs Zakelijk enz. Ik bedoel, waarom op aarde zou een OS niet inbegrepen alles op een editie? Deze functies (of het ontbreken daarvan) tussen elke versie zijn gewoon niet de moeite waard de honderden dollars in prijsverschil. Om u een idee van welke onderwerpen komen aan bod in deze serie, check out deze lijst van wat we kunnen toevoegen aan Home Premium zo goed zo niet beter dan Vista Ultimate. Dit is slechts een gedeeltelijke lijst.

Vista Ultimate Feature Gratis oplossing
Compleet Backup / Restore Seagate's DiscWizard
Bitlocker Drive Encryption TrueCrypt
Virtual PC Virtual PC 2007 (gratis download)

Ook ben ik bezig met het ontwikkelen van een stabiele omzeilen door gebrek Vista Home Premium is het vermogen om een ​​domeinnaam aan te sluiten. De meeste thuisgebruikers waarschijnlijk geen gebruik van iets als dit ... maar ik hou van een uitdaging. Dus stok met mij! In de komende dagen en weken zal ik met betrekking tot een aantal zeer leuke informatie!

Disk Imaging:

Met behulp van DriveImage XML

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen