Samstag, 16. Juni 2012

Doe mee met je lokale Freecycle Group!

Omdat het Dag van de Aarde Ik dacht dat ik zou snel een bericht over hoe koel onder andere Freecycle groepen zijn. Ik betwijfel of deze groepen zal "de wereld te redden" of iets dergelijks, ze zijn wel cool om toch aan te sluiten. Ik heb enkele leuke tech producten en andere artikelen die van pas komen voor het dagelijks leven. Als je een geek die graag hacken en spelen met oudere computers en video game systemen dan is dit een geweldige manier om ze te verwerven. Een keer een huiseigenaar weggaf een gloednieuwe 52''HD TV! Ik woon in een landelijk gebied ... en er is een hoop weg te gaan, dus ik ben lid van twee verschillende groepen in verschillende nabijgelegen provincies.

Wat je in principe zou kunnen vinden uw schat item of leveren een schat aan iemand anders. Ik heb gemerkt dat dit is een coole manier om te netwerken met mensen over andere dingen. Het beste deel is de items zijn gratis en u bent zeker niet het milieu te schaden door steken wat je afval te overwegen in het gestorte afval. U kunt een Freecycle groep in uw buurt door te klikken op de Freecycle afbeelding hieronder. Good Luck!

freecycle-TP-med

Zorg er ook voor en bekijk mijn andere "groene" tech berichten:

Compacte fluorescerende lampen

LCD Flat Screen monitoren

Bespaar energie Met Energiebeheer in Windows

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen