Samstag, 30. Juni 2012

Boss RV-5 Digital Reverb Pedaal

De nieuwste toevoeging aan mijn gitaar arsenaal is de Boss RV-5 Digital Reverb Pedaal. Dit is waarschijnlijk de liefste reverb pedaal heb ik gehoord in een lange tijd. Mijn huidige hoofd is het originele blok brief Peavey 5150. Deze versterker is berucht voor een minder dan stellaire clean kanaal. Het kost veel tweaken aan de clean kanaal te krijgen om het geluid bruikbare ... die ik heb gedaan ... dan het toevoegen van de Boss RV-5 is net kers op de taart! De reverb instelling die afkomstig zijn uit de RV-5 zijn zeer ruim klinken. Ik kan niet genoeg zeggen! Dit is van hoge kwaliteit reverb dat moet indruk maken zelfs de meest "pietluttige" audiofiele gitaristen.

pedal

Bullet punten over de RV-5 Direct From The Boss Website:

  • Compacte pedaal met stereo-ingang / uitgang voor gebruik met andere stereo-effecten
  • 6 van hoge kwaliteit reverb modes op gelijke voet met rackmount processors
  • Nieuwe lente reverb-emulatie biedt realistische spring reverb klinkt
  • Nieuwe Gate reverb afgeleid van high-end Roland studio gear
  • Modulate mode ontstemt het reverb geluid voor extra ruimte
  • Keine Kommentare:

    Kommentar veröffentlichen