Montag, 11. Juni 2012

Auto-Hide Your rommelige Firefox Status Bar Items

Een van de redenen dat ik hou van Firefox is de tientallen uitbreidingen die ik heb geïnstalleerd om de browser aan te passen, maar het lijkt net als elke uitbreiding omvat een ander pictogram of widget, en door dit punt in de statusbalk ziet eruit als een instrumentenpaneel ... dus hoe kan ik ze te verbergen totdat ik ze nodig?

Het antwoord is heel simpel, in feite ... er is een stijl die de gebruiker zal verbergen alle extra statusbar items, terwijl de gewone Firefox-items intact ... totdat je de muis over de statusbalk, en dan zijn ze allemaal weer laten zien. Brilliant!

Het installeren van Auto-Hide Style

Voor het gebruik van deze stijlvolle script, die je nodig hebt om de Stylish extensie geïnstalleerd, dan klikt u op de "Load in Stylish" knop op de gebruiker stijl pagina (links onderaan).

image

U wordt gevraagd om de stijl op te slaan, en direct na het installeren, hier is het mooie schone statusbalk ...

Het zelfs nog steeds werkt als normaal wanneer u de muis boven een link:

Maar als je je muis over de statusbalk, dan toont uw rommelig lijst met pictogrammen en wat al niet:

Het maakt niet perfect werken, maar het werkt redelijk goed met de meeste extensies, en is nu een onmisbaar onderdeel van mijn script bibliotheek.

Het verwijderen van Auto-Hide Style

U kunt deze, klik op het Stylish pictogram en kies "Manage Styles" uit het menu.

U kunt verwijdert u het vinkje ernaast, of gewoon selecteer het en klik op de knop Verwijderen.

Let op: Ik testte dit in zowel Firefox 2 als Firefox 3 beta 3

Download Stylish van Mozilla add-ons

Download Statusbar "Mouseover voor Rommel" User Style uit userstyles.org

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen