Samstag, 26. Mai 2012

CDBurnerXP

Voor de regelmatige lezers van mijn blog je weet dat ik ben een enorme muziek liefhebber. Na mijn Tirade tegen iTunes Ik heb geprobeerd meerdere spelers voordat ze uiteindelijk steken met Spider Player als mijn primaire muziek luisteren toepassing. Het ongelukkige ding over Spider is het niet zijn een brandend functie. Ik heb toegevoegd aan de verlanglijst in hun forum en hopelijk in de toekomst die functie wordt toegevoegd. Dus voor het moment gebruik ik een programma dat een maat van me stelde voor de naam CDBurnerXP.

Dit is een leuke lichtgewicht (2.24MB) brander die een heel mooi werk doet. Hier is de basis interface met een Verkenner het type gevoel. CDBurnerXP zal ook branden ISO-bestanden, converteren bin bestanden naar ISO en heeft een cover drukeigenschap ook.

0

Ook inbegrepen is een eenvoudige audio-speler.

Voor het branden van een schijf kiest u gewoon de nummers of album van je muziek directory en voeg ze toe aan de tafel. Vanaf daar kunt u verplaatsen in verschillende volgordes of wissen bepaalde tracks en voeg anderen ... wanneer u klaar bent het maken van de lijst die u wilt gewoon op de knop Branden. Je krijgt ook de volgende opties te fine-tunen van de disc.

Je zal in staat zijn om het branden van schijven voortgang te bewaken.

Wanneer het proces is voltooid krijgt u een snelle verslag.

CDBurnerXP is volledig gratis en werkt ook met Vista!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen