Sonntag, 25. März 2012

Wijs Keyboard Media Keys to Work in Winamp

Heb je je ooit afgevraagd hoe je de media toetsen maken op uw toetsenbord eigenlijk voor Winamp? Reader Shawn vroeg me deze vraag een tijdje terug, maar hij dacht dat het op zijn eigen en stuurde me de instructies.

Blijkt het is ongelooflijk eenvoudig, en op de meeste installaties al standaard ingesteld, maar kan niet worden ingeschakeld. Als de jouwe niet werken, dan moet u deze instructies te volgen.

Open de Winamp Preferences en de naar beneden bladert u naar General Preferences Global Hotkeys.

image

Het eerste wat je moet controleren is of de "Enabled" hotkey is aangevinkt. Als het niet, dan selecteert u die en het meest waarschijnlijk dat het probleem zal verhelpen.

Als u handmatig moet in plaats daarvan de instellingen wijzigen, selecteert u de actie in de lijst en klik vervolgens in het tekstvak Sneltoets. Druk op de media toets op het toetsenbord die de functie die u probeert te doen. Bijvoorbeeld, selecteerde ik de Playback: Play / pause actie in de lijst, dus ik drukte op de Play knop op mijn toetsenbord, dat zich vooral uit in Play / Pause in de sneltoets doos.

Zorg ervoor dat u op de Set-knop wanneer je de verandering.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen