Dienstag, 27. März 2012

Voeg een Virtual PC naar XP (deel 1)

Waarom zou Vista Ultimate krijgt alle van de coole speelgoed zoals Virtual PC? U kunt de Microsoft Virtual PC 2007 nu toevoegen aan uw bestaande XP-box. Dit is een gratis te downloaden van Microsoft. In deze post ga ik om te gaan door de set-up en de basisconfiguratie van een virtuele machine onder Windows XP. Ik vind dit het meest nuttig voor andere Microsoft-besturingssystemen. Als u wilt Linux een andere alternatieve besturingssystemen draaien op Windows zou ik check out vmware.

Na de installatie van Microsoft Virtual PC 2007 start de applicatie op te zetten van een nieuwe machine. Je bent gemaakt door de standaard wizard om een ​​nieuwe machine. Je hoeft niet om de wizard te gebruiken, maar het maakt een snelle eenvoudige set-up.

3

Voor dit deel van de Wizard Ik heb net de standaard instelling, die me in staat stelt het opzetten van een basisconfiguratie. Klik op Volgende.

Noem je Virtual Machine.

Selecteer het besturingssysteem dat u wilt installeren. Zoals je kunt zien MS is de smaak van de dag.

Want ik wil een echte nerd ben ik de installatie van Windows 98 voor dit artikel. Natuurlijk kunt u installeren wat je wilt. Nu moeten we het RAM-geheugen aan te passen. Vergeet niet dat uw gebruik van de host-pc het geheugen zo allot dienovereenkomstig. Klik op Volgende.

Aangezien dit de eerste keer dat het opzetten van deze virtuele machine willen we "Een nieuwe virtuele harde schijf" te selecteren. Klik op Volgende.

Nu moeten we kiezen welke grootte van de virtuele schijf te maken. Sinds ik ben bezig met een 98 virtuele machine Ik ben alleen maar een 2GB-station te creëren. Klik op Volgende.

Nadat u controleren of alle instellingen ga je gang en klik op Voltooien.

Op OK. Op dit moment hebben we alles opgezet. De volgende stap is het installeren van het besturingssysteem. Ik zal dekken dat en meer functies van Microsoft Virtual PC 2007 in het volgende segment van deze tutorial.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen