Sonntag, 25. März 2012

Quick Help: Downloadable Show Desktop icoon voor XP

Het is verbazingwekkend hoe vaak krijg ik de vraag "Ik verwijderde mijn pictogram Bureaublad weergeven, nu hoe krijg ik het terug? ' komt in mijn inbox ... dus ik heb besloten om alleen maar zip-up op het pictogram en hier verstrekt het voor iedereen.

Het merendeel van de artikelen die er zijn je vertellen hoe je het opnieuw met de hand met notepad, maar ik denk dat je zou waarschijnlijk een downloadbaar bestand in plaats daarvan de voorkeur geeft.

Zodra u downloadt en pak het uit, klik met de rechtermuisknop op de werkbalk Snel starten en kiezen voor Map openen.

image

Kopieer de icoon in deze map ...

En daar zijn wij, is het pictogram Bureaublad weergeven geretourneerd.

Download Show Desktop icoon voor Windows XP

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen