Mittwoch, 28. März 2012

Muziek: Anywhere FM Beta

Velen van u weten ben ik een muzikant en enorme muziek fan. Ik ben altijd het uitproberen van nieuwe muziekspelers, verschillende compressieformaten, home recording software, etc. Ik heb gebruik gemaakt Last.FM, maar groeide al snel genoeg van. Maar ik heb gevonden is een coole web-gebaseerde speler die echt rockt. Overal FM die momenteel in beta kunt u luisteren naar uw muziekcollectie overal waar u een web-verbinding hebt. Een account aanmaken is zeer eenvoudig en zodra je dat gedaan hebt begint het uploaden van uw muziek naar de speler.

Overal FM bevat een iTunes-uploader om eenvoudig uploaden van uw iTunes-bibliotheek.

1

De speler werkt en voelt aan als iTunes. Je kan ook wisselen verschillende weergaven ook. Dit is de standaardweergave met album art. U kunt ook de kleuren en de stijlen van uw speler.

Er zijn verschillende kanalen, waaronder Free Music en Radio vriend die u toestaat om uw afspeellijsten delen met anderen. U kunt uw eigen afspeellijsten ook. Momenteel met de beta-versie is er geen grens aan de hoeveelheid muziek die u kunt uploaden. Een nadeel van de beta is alleen MP3-formaat wordt geaccepteerd. Ze beloven om te kunnen andere formaten af ​​te spelen in de toekomst. Wilt u een eenvoudige manier om te luisteren naar uw muziek overal heb je een web-verbinding is dit een geweldige web-speler. Zoals het komt uit de beta zou ik voorstellen dat het nog beter zal zijn!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen