Sonntag, 25. März 2012

Meest populair How-To Geek artikelen Volgens del.icio.us

Na het uitzoeken van gisteren hoe om te vertellen hoe vaak een artikel is bookmark op del.icio.us, Begon ik me af hoe vaak lezers bladwijzer alle artikelen hebben in de hele site, en welke artikelen zijn het meest populair op del.icio.us.

Dus gebruikte ik mijn handige codering vaardigheden om een ​​kleine applicatie van een lus voorzien door middel van schrijven en erachter te komen het aantal keren dat elk artikel is een bladwijzer is geweest.

Algemeen totaal

9296 bookmarks

De meeste Favoriete artikelen

427 Gebruik je Mac Mini als Media Server, deel 1
416 Stel Gmail als standaard e-mailclient in Ubuntu
406 Maak de Ultimate Firefox Web Development Profile
245 Gebruik je Mac Mini als Media Server, deel 2
236 Wat voor soort geheugen heeft mijn computer geïnstalleerd?
205 Voeg Kopiëren naar / Verplaatsen naar op Windows Vista Right-Click Menu
197 Dubbele Monitors: Gebruik een andere achtergrond op iedere desktop
181 Registry Hack op Uitschakelen bij het schrijven naar USB-drives
174 Gebruik Outlook-regels inzake de preventie 'Oh No! " Na het versturen van e-mails
131 Wijs Aangepast Sneltoetsen op Ubuntu Linux
67 Toetsenbord Ninja: 21 Sneltoets artikelen

Er zijn eigenlijk een aantal artikelen die ik uit de lijst verwijderd, aangezien zij over Ubuntu Edgy of andere software die is niet meer actueel.

Helaas kan ik nog niet verdelen de aanvraag zal het waarschijnlijk tijdelijk krijg je IP-adres geblokkeerd door del.icio.us, vanwege de grote hoeveelheid verzoeken die verstuurd worden naar hun servers. (Ik kreeg geblokkeerd voor een paar uur)

Ik heb een e-mail in om hen te vragen of ik kan het probleem op te lossen en distribueren van de toepassing.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen