Samstag, 31. März 2012

Jatecblog Verhuist naar How-To Geek Blogs (Linux lezers moeten Abonneren)

Een paar weken geleden, toen ik de laatste geplaatst Grote Geek Sites roundup Ik had begrepen Jatecblog, Een geweldige nieuwe blog over Linux en open source onderwerpen. Sinds die tijd hun blog ging vanwege hosting problemen.

We zijn blij aan te kondigen dat ze nu hun blog hosting op ons netwerk. Een paar dagen geleden, Jake contact met me op en vroeg of ze konden hun blog bewegen over hier, en ik natuurlijk afgesproken.

Zij zullen met betrekking tot Firefox, Linux en open source de toekomst. Er is niet een ton van de inhoud up nog niet, maar hun laatste artikel over KDE schuifbalken in Firefox was erg handig voor degenen die nieuw voor KDE.

Jatecblog zal toetreden Mysticgeek and myself in een onderdeel van de How-To Geek Blogs. Als u uw geek-status aan te tonen en zou graag een blog hier host, maar stuur me een lijn via e-mail en we kunnen bespreken.

Jatecblog - Linux, Opensource, en nog veel meer (U kunt Abonneer je direct Jatecblog Als je liever.)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen