Dienstag, 27. März 2012

How-To Geek: Eerste jaar in Review

We hebben eindelijk de 1 jaartal hier bij How-To Geek, en dus is het tijd om een ​​lange, licht saaie kijk terug te nemen naar wat we bereikt hebben. Ik weet zeker dat slechts drie van jullie zullen helemaal te lezen naar de bodem, dus ik gebruikte Lorem ipsum in te vullen de laatste paar alinea's.

In het begin was de Geekimage

Ik registreerde de domeinnaam in september 2006, maar we hebben niet officieel te lanceren tot oktober. Ik begon met het schrijven van een aantal artikelen over Linux omdat ik dacht dat er niets is meer verwarrend zijn voor niet-geeks dan linux, tot ...

... Een paar maanden later kreeg ik mijn handen op een kopie van Windows Vista en realiseerde: "Dit is verwarrend, ik wed dat mensen gaan helpen met deze behoefte".

En zo begon het jaar van de Geek.

Onze prestaties

We zijn erin geslaagd om deze site te zetten in een van de meest populaire how-to sites binnen een jaar, met 1,1 miljoen pageviews / maand en ~ 25.000 abonnees. Er zijn 658 totaal berichten en circa 4.000 commentaren.

Ons doel hier is het schrijven van artikelen die zijn eenvoudig genoeg voor niet-geeks te begrijpen, maar ook interessant genoeg om de geeks geïnteresseerd. Het is een zeer moeilijk ding om te doen, maar ik denk dat ik eindelijk op een punt aanbeland waar ik alleen maar droeg de helft van jullie de helft van de tijd.

How Did We beheren 25.000 abonnees?

Ik heb e-mails ontvangen onlangs uit tientallen site-eigenaren te vragen me wat ik goed doe, en hier is mijn conclusie:

Ik weet zeker dat er een aantal factoren die hebben bijgedragen aan de abonnee tellen, maar ik kom het is niets meer dan de vriendelijke geloven, glimlachend Geek gezicht. Kijk maar naar het en vertel me je kunt weerstaan ​​abonnement.

Ik heb geprobeerd te komen met een betere verklaring: misschien mensen net als de artikelen, misschien is het de strakke vormgeving, of misschien ze gewoon ingeschreven per ongeluk ... maar ik blijf terugkomen om de glimlach.

Files

Het komt altijd neer op de nummers ... precies hoe goed hebben we gedaan?

Sinds 1 januari van dit jaar die we hebben gehad 3011790 bezoeken en 5.711.710 pageviews, hoewel het grootste deel van de pageviews waren net in de laatste helft van dat.

Voor de vergelijking van hoe goed we nu doen, dit is het totaal beeld voor de laatste 30 dagen:

Paar details:

  • Top Pagina - De meest bekeken pagina van de gehele site is de Vista-categorie pagina, met 464.285 pageviews voor het jaar ... dat is gewoon een enorme hoeveelheid bezoeken aan een enkele pagina.
  • Traffic Sources - Google 1.917.210 bezoekers naar de site, waren er 260.678 direct bezoeken, en de rest werd verdeeld tussen een heleboel andere bronnen.
  • Browsers - 48% van onze bezoekers Firefox gebruikt, met 46% het gebruik van Internet Explorer. De nummers hebben eigenlijk trendparameters nu in de richting van IE, dus meer recent het is 51% Internet explorer.

Forumstatistieken

Ik heb alleen maar bracht het forum slechts twee maanden geleden, en hoewel het niet te doen zo goed als ik zou willen, het is een belangrijk onderdeel van de site die zal groeien in de tijd.

  • Nieuwe onderwerpen - 551
  • Totaal aantal berichten - 2259
  • Pageviews - ~ 2000 / dag

We moeten Thanks

Een van de grootste prestaties van het starten van deze website is de grote vrienden die ik heb gemaakt langs de weg. De site gewoon niet zou zijn waar het nu is, zonder deze mensen.

  • MysticGeek begonnen met het helpen van terug write guest artikelen een paar maanden, en ik kon onmogelijk bedanken hem meer. Elke ochtend krijg ik een instant message van hem over hoe opgewonden hij is, dat de abonnee telt weer sprong. Het is moeilijk om vrienden met hem en niet het gevoel positief!
  • Daniel is een goede vriend van mij die al ongelooflijk behulpzaam met zijn eerlijke kritiek op van de projecten die ik werken. Ik vrij veel draaien alles door hem voordat ik los te laten, omdat ik weet dat ik zal zijn (vaak harde) eerlijk advies te krijgen. Hij is ook een zeer goede programmeur, dus ik exploiteren zijn vaardigheden door hem te vragen het programmeren vragen de hele tijd.
  • Scott hier gestart door het plaatsen van een premie voor Active Desktop voor Vista, maar hij is zo'n geweldige kerel die ik uiteindelijk waardoor hij de officiële moderator voor onze Forums, en ik ben blij dat ik nu kan noemen hem een ​​vriend. Hij is ook degene persoon die heeft gekocht mij iets van mijn wishlist...
  • Gina Trapani en Adam Pash @ Lifehacker hebben featured onze artikelen om de andere week of zo voor de laatste paar maanden. Hoewel ik niet persoonlijk ken een van hen, ik ben een grote fan van Lifehacker en het is een eer om daar te zijn uitgelicht.

Editor Favorieten

Er zijn een ton van de artikelen die we echt trots op, maar ik heb een selectie gemaakt van mijn favorieten, waarvan sommige waren populair en anderen die niet waren.

Onze Geek Pirate Bounties

The Bounty Program is iets dat ik heel trots op ... en terwijl het in de wacht op het moment, kun je verwachten grote dingen van dit in de komende maanden als we reorganiseren.

Software & Scripts gooide ik samen

Dat een programmeur in mijn gewone dagelijkse werk, heb ik de neiging om gewoon schrijven de software die ik wil, dus begon ik het vrijgeven van een aantal items voor iedereen om van te genieten. Ik ben van plan om heel wat meer software release in de toekomst ... hopelijk iets nuttigers de volgende keer.

De toekomst?

Dus wat in petto voor de How-To Geek in het komende jaar?

  • We gaan om dingen te veranderen op, en je laat, onze grote lezers, dragen je tips, trucs, en hoe-tos. Meer hierover in een paar weken.
  • Ik zal drink ongeveer 182 gevallen van Mountain Dew.
  • Ik zal besteden 1000 meer uren te werken op deze site.
  • 50.000 abonnees!
  • De terugkeer van de Geek Comic. Oh ja.

Het is een explosie ... maar we moeten voorbereiden op morgenavond, pink.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen