Freitag, 23. März 2012

Gebruik Outlook-regels inzake de preventie 'Oh No! "Na het versturen van e-mails

Hoe vaak heb je een e-mail en daarna realiseerde een paar seconden later dat uw snarky opmerking is verzonden naar de gehele mailing lijst, of links een pijnlijke typefout in een e-mail naar iemand u probeert te imponeren?

Met behulp van de "uitstellen" regel in outlook, kunnen we een regel instellen dat in wezen pauzeert alle berichten levering voor een paar minuten nadat u klikt op de knop Verzenden, om u een kans om te herstellen.

Kies Regels en waarschuwingen in het menu Extra en klik vervolgens op de knop Nieuwe regel.

image

Onder "Beginnen met een lege regel", kies Berichten controleren na het verzenden en klik op Volgende.

Klik nogmaals op de knop Volgende op de "Welke voorwaarden wilt u controleren" scherm, en wordt u gevraagd met dit dialoogvenster u te informeren dat de regel geldt voor alle berichten. Als u wilt, kunt u deze regel tot werken alleen voor bepaalde groepen.

Op het volgende scherm, vinkt u het vakje voor 'uitstellen levering door een aantal minuten ", en klik vervolgens op" een aantal "en het uitstellen minuten om iets als 5 minuten te veranderen, maar je kunt veranderen in wat je wilt .

Ik ben oorspronkelijk geprobeerd met behulp van een een minuut vertraging, maar het gaf me geen genoeg tijd om de fout te realiseren en zoek vervolgens de boodschap en het probleem oplossen.

Klik op de knop Volgende en geef de regel een naam, bij voorkeur iets onthouden, zodat u te herkennen in de lijst.

Nu wanneer je berichten verstuurt, zult u merken dat ze zitten in de Outbox voor een paar minuten. Als je een bericht wilt stoppen uit te gaan, uw beste inzet is om gewoon verwijderen uit de Outbox, maar je zou kunnen proberen om gewoon de fout herstelt en vervolgens opnieuw te verzenden.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen