Samstag, 31. März 2012

Een paar dingen die ik heb van het schrijven geleerd op How-To Geek

Toen ik het artikel schreef een paar dagen geleden het vieren van de eerste jaar van How-To Geek, Ik had aanvankelijk ook een afdeling genaamd "dingen die ik heb geleerd", maar het maakte het artikel veel te lang ... dus ik post dat hier voor het geval ik heb je niet vervelen genoeg met het eerste artikel.

De belangrijkste regel om te volgen, is dat de lezers moet het eerst komt. Omdat de lezers willen een goede inhoud, die logisch betekent dit dat een goede inhoud is het belangrijkste.

De kwaliteit niet kwantiteit
Met het aantal keren dat deze uitdrukking is gebruikt, zou je denken dat ik dit uit heb bedacht voordat ik begon, maar ik had om te leren door ervaring. Het maakt niet uit of je een bericht plaatst 20 keer per dag als je bent saai iedereen ... In feite zal het waarschijnlijk tegen je werken.

Wees consistent
Ik gebruikte om artikels te schrijven wanneer ik voelde me in de stemming, die meestal slechts twee keer per week op de meest ... zeker, ik schrijf artikelen 60-10 op een moment, maar ze gingen allemaal op dezelfde dag, want ik was ongeduldig. Het vinden van een dag tijd om te schrijven was een enorme stap.

Be Your Topic
Je moet het leven, adem het, begrijpen. U kunt zoeken via analytics voor de beste zoekwoorden te schrijven over ... maar als je niet op het pad naar het beheersen van je onderwerp, je gewoon geen verbinding met de lezers.

SEO is Groot - Indien uw inhoud Sucks
Als je schrijft artikelen die je hebt gehoord van SEO (Search Engine Optimization), de kunst van het krijgen van uw pagina's te rangschikken aan de top van Google-zoekopdrachten. Als u het schrijven van artikelen voor een zoekmachine in plaats van voor uw lezers - je zult falen. Gewoon negeren alles wat je leest over SEO.

Niet zo idioot
Laat je niet in de flame wars, niet posten dingen en dan te verwijderen, niet verwijzen naar of suggereren iets dat je zou jezelf niet. Voorkomen dat het schrijven over iets illegaals ... denk je dat je volgende werkgever is niet van plan om te kijken hoe je?

Gadgets zijn nutteloos
Het lijkt erop dat vrijwel elke blog is bedekt met widgets en gadgets die verwijzen all over the place, of tonen enkele zinloze rating van een nog meer zinloos cijfer site. Deze widgets zijn waardeloos, tenzij u probeert de lezers af te leiden van je verschrikkelijk artikelen, in welk geval voor gaan.

Negeer Digg & Clones
De beste beslissing die ik ooit maakte was aan Digg knoppen te verwijderen van deze site en proberen om artikelen die enige kans op het krijgen van op de voorpagina zouden er schrijven te stoppen ...

... Als dat alleen laat me met nuttige artikelen te schrijven, nu kan ik focussen op wat belangrijk is: goede inhoud voor de lezers. De site heeft simpelweg geëxplodeerd sinds ik dat veranderen, en ik dring er alle auteurs om hetzelfde te doen.

Ik geef toe dat ik nog zou de grote hoeveelheden van het verkeer kunnen ze sturen genieten, dus ik ben niet zonder zonde van afgunst.

Gelieve Step Away From het Adsense, Sir.
Als uw lezers hebben tot de "Zoek het Content" spel elke keer als ze uw site bezoeken te spelen, moet je vertragen met de adsense. Tenzij uw doelen zijn alleen de korte termijn, dat wil zeggen, omdat anders uw bezoekers zullen uiteindelijk stoppen komen.

Probeer te vermijden dat Writing Lists Like This One
Zijn we niet allemaal moe van lijsten? Ik ben echt moe van het lezen door middel van feeds in Google Reader en het zien van meestal "Top 10 lijstjes over het maken van lijsten!" Ik denk dat het veel belangrijker om naar het punt en over iets de moeite waard te schrijven. Dat is de reden waarom dit artikel zal verdwijnen in het houtwerk en je zult nooit meer lezen.

Dat is blijkbaar alles wat ik heb geleerd. Alleen niet vergeten dat zich richt op een goede inhoud is de beste regel.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen