Mittwoch, 21. März 2012

Bespaar energie Met Energiebeheer in Windows

Green Computing is alle woede nu, ik dacht dat ik zou enkele nuttige tips over het opslaan van elektriciteit met PC's te delen. Ik beheer zo'n 100 PC's waar ik werk en ik elke nieuwe PC I roll-out naar XP de macht van het management te benutten. Omdat ons bedrijf nog steeds gebruik maakt van XP Professional de volgende voorbeelden zijn met behulp van Windows XP. Het proces als redelijk vergelijkbaar in Vista ook.

In XP gaat u naar het Configuratiescherm Energie-opties Start Hier kunt u de nodige veranderingen.

Ik meestal zal deze opties in overeenstemming met de manier waarop de eindgebruiker werkt met hun PC. Voor mensen die de pc alleen in de ochtend en later op de dag ... Ik dat het systeem in standby gaan na een uur. Als ze nog een oude CRT power hog ik de monitor uit te schakelen na 20 minuten van inactiviteit. Tenzij de persoon is een power user is er geen reden om hun computer te worden op volle kracht de hele dag.

Er zijn ook geavanceerde opties in te stellen zoals "Vragen om wachtwoord bij het activeren vanuit de stand-by". Dit is een veiligheidsmaatregel om niet toe dat een voorbijganger op uw computer (profiel) hop zonder je wachtwoord.

Dit is slechts de start van een aantal tips zal ik over schrijven in de wijze waarop IT kan macht en geld te besparen. Als u nog aanvullende tips of creatieve ideeën moet u ervoor zorgen en contact met mij op.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen