Montag, 20. Februar 2012

Verwijderen "Even geduld terwijl de document wordt voorbereid voor het lezen van" Message in Adobe Reader 8

Dit is frustrerend mij voor een tijdje, sinds ik een nieuwe laptop met Adobe Reader 8 pre-geïnstalleerd. Elke keer open ik een PDF, maakt niet uit welke maat, ik moet wachten op de "Content Preparation Progress" dialoogvenster dat me vertelt het document wordt voorbereid voor het lezen. Ik ben bereid om het document te lezen, waarom is niet mijn computer?

Voor het verwijderen van dit bericht, gewoon open de volgende map, zorg ervoor dat u de weg als je het geïnstalleerd op een andere locatie:

C: Program Files Adobe Reader 8.0 Reader plug_ins

Ziet u een bestand genaamd Accessibility.api in die map. Verwijder het bestand ... je kunt verwijderen of het alleen maar verplaatsen ergens anders.

Nu de volgende keer dat u Adobe Reader, kunt u dit eenmalig bericht. Maar zorg ervoor dat u de box, en het zal voor altijd weg te gaan.

En dat is alles wat je hoeft te doen. Geen vervelende dialogen. Natuurlijk moet je met behulp van Foxit Reader in plaats van Adobe toch.

Bedankt voor deze tip gaat naar ArsGeek, Dat is een geweldige site voor sommige echt geeky content. Hij had een aantal grote Ubuntu artikelen in het afgelopen jaar.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen