Sonntag, 19. Februar 2012

Verberg Knippert Command Line en Batch File Windows bij opstarten

Ik gebruik veel van batch-bestanden, command line toepassingen, en zelfs Ruby scripts (die lopen vanaf de opdrachtregel). Een van de dingen die altijd irriteerde me is de knipperende command prompt venster als ik een snelkoppeling voor een batch-bestand, vooral als ik het zeggen in de map Opstarten wanneer ik voor het eerst inloggen lopen.

Er is een erg handig programma dat u kunt gebruiken geroepen Verborgen Start (hstart), Die zal starten met een command line applicatie verborgen in de achtergrond, die de knipperende venster elimineert.

Als u het hulpprogramma te starten zonder parameters, zal het pop-up van de instellingen dialoogvenster.

Bij gebruik van dit hulpprogramma zijn er drie belangrijke dingen om te onthouden: Gebruik de / NOWINDOW parameter de ruit verborgen, gebruik / D = path argument om ervoor te zorgen dat de huidige directory correct is ingesteld, en zorg ervoor dat surround je applicatie argument met citaten.

Bijvoorbeeld, als ik een batch bestand dat is opgeslagen in c: scripts myBatch.bat, ik zou starten met behulp van de volgende parameters in mijn snelkoppeling:

hstart / NOWINDOW / D = c: scripts "c: scripts myBatch.bat"

U zult waarschijnlijk willen hstart.exe kopiëren naar ergens in het systeem pad, bijvoorbeeld C: windows misschien goed werken.

Download Verborgen Start (hstart)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen