Montag, 20. Februar 2012

Quick Tip: Schakel Firefox Tab Scrolling

Een van de features in Firefox 2.0, dat maakt me gek is de tab scrollen knoppen wanneer je veel tabs open hebt. Ik heb liever gewoon zien dat alle tabbladen op het scherm, zelfs als ze klein zijn.

Zonder uit te schakelen Tab Mix Plus extensie

Typ about: config in de adresbalk van Firefox.

Typ in browser.tabs.tabMinWidth, of in ieder geval het type genoeg dat hij versmalt de optie die u zoekt.

Stel de optie browser.tabs.tabMinWidth op 0 om volledig uit te schakelen deze functie. Je kunt ook instellen op een lagere waarde zoals 50 of 75 als je dat zou willen.

Uit te schakelen Met Tab Mix Plus extensie

Het lijkt niet mogelijk te zijn om volledig uit te schakelen deze functie wanneer Tab Mix Plus is geïnstalleerd. Wat u kunt doen, is echter gebruik van meerdere rijen tabbladen, die enigszins handig op zich.

In staat te stellen meerdere rijen van tabbladen, kunt u naar Tools Tab Mix Plus Opties, selecteer het tabblad Weergave, en wijzig de dropdown for "Toen tabs passen niet width" op Multi-rij. U kunt ook kiezen voor het maximale aantal rijen weer te geven.

Vraag me niet wat er gebeurde met die screenshot. Het lijkt alsof het weggeërodeerd ... Ik was van plan om een ​​nieuwe te nemen, dan dacht ik dat het misschien iemand lachen te maken, dus ik ben verlaten.

Merk op dat als je boven op de "Tab" tab, kunt u ook de minimale breedte van het tabblad veranderen een beetje kleiner. Er is echt een ontelbaar aantal opties in deze uitbreiding.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen