Montag, 20. Februar 2012

Quick Tip: Bewaar Tab Ruimte voor vaak gebruikte tabbladen in Firefox met FaviconizeTab

Net als de meeste power users, heb ik altijd minstens Google Reader en Gmail tabs open ... en ze nemen altijd zo veel ruimte. Was er maar een uitbreiding op bepaalde tabs krimpen tot slechts de zeer gedenkwaardige icoon.

Laten we eens een kijkje in mijn Firefox-venster te nemen op een normale dag ... kijken hoeveel ruimte de tab-knoppen nemen.

Kijk nu naar mijn browser met de FaviconizeTab extensie geïnstalleerd. Zo veel schoner!

Het beste ding over deze uitbreiding is dat je het kan configureren om altijd krimpen bepaalde tabbladen, op basis van de URL. U kunt er ook voor kiezen uw voorkeur voor de manier waarop naar het tabblad krimpen, of gebruik gewoon de klik met de rechtermuisknop "Faviconize" in het menu.

U zult merken dat ik toegevoegd in de URL voor Google Reader en Gmail in de lijst. Dit nu een must-have extensie voor mij.

Als u een veel gebruikte tab die geen een icoon, kunt u proberen met behulp van de Favicon Picker ook.

Download FaviconizeTab van Mozilla add-ons

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen