Samstag, 28. Januar 2012

Hoe kunt u uw Box.Net-account opent vanaf Ubuntu de Easy Way

Box.net biedt 1 GB gratis online opslag, toegankelijk vanaf elke locatie. Ik gebruik ze om een ​​back-up van belangrijke bestanden, zoals e-boeken heb ik betaald en niet willen verliezen. Die me aan het denken ... Hoe kan ik mijn bestanden rechtstreeks toegang vanaf Ubuntu?

Blijkt dat er een heel gemakkelijke manier om uw box.net te mounten. Ga naar Places Connect to Server:

U zal worden gepresenteerd met dit dialoogvenster:

Voor de gebruikersnaam, voer uw eigen gebruikersnaam. Geen gebruik maken van mijn gebruikersnaam. Voor Server, voer www.box.net/dav

Je kunt wat je wilt gebruiken voor de "Naam te gebruiken voor de verbinding" tekstvak. Dat is de naam die zal verschijnen op het bureaublad icoon:

Dubbelklik op het pictogram, en je zal gepresenteerd met een authenticatie dialoogvenster waarin u wordt gevraagd om in te loggen zijn:

Ik koos ervoor om mijn wachtwoord te onthouden, omdat ik een hekel te typen over en voorbij. Dat deel is echt aan jou.

Je zou nu in staat om uw account te openen.

Getest op: Ubuntu Dapper, Ubuntu Edgy Eft

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen